tirsdag den 8. april 2008

Chat...

Så kan jeg chatte, tror jeg, for foreløbig har jeg kun 1 ven, som sidder overfor mig, og så foretrækker vi at bruge stemmebåndet og ikke tastaturet.
Egentlig er det lidt besynderligt at invitere nogen til at blive ens ven - hvad dækker begrebet ven over i denne her digitale verden? Venner er da nogle man ser og taler med og spiser god mad med og drikker rødvin med og brokker sig over livets uretfærdigheder til, og deler glæder, og passer børn for, og kører i tog med og fester med, og holder ferie med og skændes med og...

Nå, men ting 6 blev løst nogenlunde smertefrit, nu gælder det så bare om at vedligeholde den viden jeg erhvervede mig i denne opgave, det er den største udfordring i dette her projekt!

1 kommentar:

Blik blog sagde ...

Jeg er lidt ked af, at du ikke har nævnt noget om dine togvenner ...

Hilsen birte