torsdag den 17. april 2008

Picasa's lyksaligheder

Skønt med et billedbehandlingsprogram der faktisk er nemt at bruge. Installationen gik fint, og så var det bare at kaste sig ud i det. Jeg proppede en USB pind med sommerferiebilleder fra Italien i, og gik i krig med opgaverne. Alle løst på nær drengen med de røde øjne, ham havde jeg nemlig min egen version af, min ældste søn. Så jeg brugte et billede af ham i stedet. Rimeligt resultat.
I øvrigt er jeg så heldig at skulle til konfirmation i morgen, så straks fremstillede jeg en collage med masser af billeder af konfirmanden , så kan det bruges som kort - hvor tjekket kan man være...
Alt i alt en succesoplevelse mere

1 kommentar:

Sigrid Kjøller sagde ...

Flot forsøgt med en kollage. Men hvordan med udskrivningen, det er altid min skræk - man ved ikke altid, hvordan layoutet bliver.