mandag den 28. april 2008

Flickr

Har kigget på Flickr, hold da op en masse billeder...
Efter at have fundet billeder af danske biblioteker og Beth Hart i Næstved, forsøgte jeg at finde billeder fra gaden jeg skal bo i, når jeg i pinsen tager til Berlin.
Og opdagede at det er den samme gade som Berlin Zoo ligger på; der var rasende mange billeder af isbjørne, sneugler, tigre (hedder det virkelig det i flertal?) og pandabjørne.
Glæder mig til at se, hvordan egne fotos kommer på Flickr.
Holder fri resten af ugen, godt der er 23 ting fri også!

1 kommentar:

Annette Barlebo Andersen sagde ...

Hej Lotte

Nu skulle jeg da også lige se hvad du har lavet...dejlig hund du har fået - har endnu ikke mødt den på luftetur!
- måske du deler ud af billeder fra Berlin på Flickr efter pinse?

Hilsen fra Annette, Næstved