torsdag den 13. marts 2008

Succesoplevelse

Efter 2 hårde 23 Ting uger, har jeg virkelig fået en succesoplevelse med ting 5. Nemt, hurtigt, lidt sjovt, og fremfor alt brugbart i min dagligdag. Har oprettet igoogle som startside, og lagt en masse af mine foretrukne på. Det giver en nem tilgang til det jeg bruger meget af: anmeldelser/omtaler af musik, bøger og film, (nyheder!), og så selvfølgelig vejret...
Og så har jeg frøen der fanger fluer , meget afstressende at fodre den ind imellem.
Jeg har også lagt de 2 gadgets fra vores hjemmside over, her irriterer det mig dog at curseren automatisk stiller sig i Guldborgsundbibliotekerne status:lånernr. Det har jeg altså ikke så tit brug for der!!!
Jeg gik straks hjem og lærte min 11 årige søn om iGoogle, så nu har han også fået sig en startside med yndlingstingene på.

1 kommentar:

Sigrid Kjøller sagde ...

Dejligt at høre, at du kan bruge den. Jeg har den på min private pc og kan slet ikke undvære den mere.