onsdag den 15. oktober 2008

Tillykke

Det var en smule uoverskueligt da vi startede, men nu er jeg da igennem, og er blevet meget klogere! I hvert fald på nogle ting, om end ikke alle 23!
iGoogle, Picasa, Mp3-afspiller, Google maps og Facebook er mine favoritter...
(Det ser da vist meget lidt "fagligt" ud :-))
Min MP3 afspiller blev dog hurtigt scoret af mine unger - gad vide hvor den egentlig er blevet af?? Picasa og Facebook bruger jeg flittigt, og jeg har min iGoogleside som startside. Jeg blev spurgt i går af min 11 årige, om hvad de der rss'er på hans telefon er for noget - lovede ham straks at tjekke i 23 ting mappen, så han kunne få en udførlig forklaring!

Jeg ville gerne deltage igen, men det kunne være rart at flere deltog her på stedet, så det blev nemmere at få hjælp/tale sig frem til løsninger på de enkelte opgaver.
Det er ikke så let for os at komme til HB for at få hjælp onsdag formiddag, men samtidig skal det siges at der har været god hjælp at hente telefonisk. Men formen som sådan, har været fin, især fordi vi selv har kunnet planlægge hvornår opgaverne skulle løses.

Alt i alt en god og lærerig oplevelse -giv mig bare mere af det!

1 kommentar:

DOC sagde ...

Hej Lotte
Eftersom du ikke har benyttet dig af din blog i de seneste 7 år, ville jeg meget gerne høre, om du kunne slette dit domæne, da jeg meget gerne ville bruge dette domæne, som desværre er optaget af dig.