mandag den 15. september 2008

3 ting på en gang

I gang igen...
E-kalender er i princippet smart nok, men jeg havde lidt besvær med at få den til fungere. Jeg vil måske få den brugt, hvis jeg opfordres af kolleger, men egentlig har jeg rigelig med kalendere i forvejen!
E-boks har jeg været tilmeldt i et par år, så jeg var bare inde og melde lidt mere til. Rigtig skønt at slippe for alt det papir derhjemme!
Google docs blev hurtigt afprøvet, mon ikke det smarte viser sig, når der rigtig skal skrives referater...
Facebook har været en del af den daglige underholdning i de sidste 6 måneder, men jeg finder stadig gamle bekendte og skolekammerater. Sjovt og dejlig uforpligtende!
De grupper jeg har tilmeldt er ikke specielt seriøse( Vi forsager Lars Lilholt og al hans lortemusik; Nygade 10 (mit gamle stamværtshus) og lign.)
Navlepilleri eller seriøse faglige netværk? Det hele kan vel findes...

Ingen kommentarer: