onsdag den 27. februar 2008

Handlingsplan

Sidste nyt fra Biblioteksskolen -
Har nu fået besked på at lave en handlingsplan for formidling af litteratur, som gerne skulle udføres hjemme på mit bibliotek.
Jeg skriver den her, så er der håb om at jeg bliver "holdt fast" i mine planer.
Ideer:

1 At formidle dette kursus til mine kolleger
2. Sæt sedler i bøger, så læserne/lånerne kan kommentere
3. Læg sedler i skranken med forskellige ord på der kan udtrykke en mening om en bog. (Hulk, gys, gab o.s.v.)
4. Blog på de gode litteraursider
5. Få gang i en blog på vores med lånerne på vores hejmmeside (det er vist meget ambitiøst)

Nu har jeg fri
Farvel og tak...

1 kommentar:

Ingrid Hjorth Hansen sagde ...

hej Lotte.
Der er rigtig gang i den skønlitterære formidling, og folk elsker stadig at læse, god fornøjelse med de nye tiltag.